Softline Group Northern Europe // Over ons // Nieuws // Persbericht

CEO Martin Schaletzky verlaat Softline AG

Softline AG, een internationaal IT consultancy organisatie met focus op IT & Software Asset Management, Information & IT Security, Cloud & Future Datacenter alsmede Digital Workplace, kondigt aan dat de huidige CEO Martin Schaletzky het bedrijf heeft verlaten.

Dennis Montanje, Managing Director Softline Group Northern Europe, treedt met onmiddellijke ingang toe tot het managementteam van de Softline Group DACH als Executive Vice President Softline AG. De toetreding van Noventiq, de wereldwijde leverancier van IT solutions & services, als hoofdaandeelhouder van Softline AG in april 2021, opende een interessant strategisch partnerschap voor de Softline Group, dat nu aanzienlijk zal worden versterkt door de uitbreiding van het managementteam.

Door de wereldwijde aanwezigheid van haar hoofdaandeelhouder en partner Noventiq heeft de Softline Group met haar diensten toegang tot in totaal 60 landen en hun markten wereldwijd. "In het afgelopen jaar zijn we al begonnen om samen met Noventiq projecten aan te sturen, waarbij we onze uitgebreide expertise en ervaring konden inbrengen, vooral in IT & Software Asset Management, maar ook in onze andere kernportfolio gebieden. We zullen hierop blijven voortbouwen", zegt Dennis Montanje, Managing Director van de Softline Group Northern Europe en Executive Vice President van Softline AG.