Softline Group Northern Europe // Over ons // Nieuws // Persbericht

Flexera onderscheidt Softline Group voor het achtste jaar met de EMEA Partner Award!

11 april 2022 - De Softline Group, een pan-Europees en wereldwijd opererend IT consultancy organisatie, met de focus op IT Asset Management, Information & IT Security, Cloud & Future Datacenter is uitgeroepen tot Flexera EMEA partner van het jaar: "Softline heeft een fantastisch jaar geleverd met het hoogste “active engagementlevel” binnen de regio. De passie van de organisatie schijnt door het enorm complexe werk heen. Softline is een prominente speler in digitale transformatie van klanten met een sterke expertise in Flexera One. Softline blijft concurrerend en bekwaam om organisaties te helpen de volgende stap te zetten."

"Elk jaar is het een eer om stil te staan bij Flexera's partners van het jaar en ze te erkennen", zegt Cindy Grogan, VP & General Manager, Flexera Alliances. "Onze winnaars zorgen ervoor dat ze een onwrikbare focus hebben op het voldoen aan de behoeften van de klant. Elk van deze organisaties brengt baanbrekende oplossingen voor complexe zakelijke uitdagingen. Felicitaties aan elke winnaar", voegt Grogan toe.

"We zijn ontzettend blij met de erkenning van Flexera voor onze inzet en passie, en samen met Flexera zijn we in staat om onze klanten succesvol te maken in IT Asset Management.", aldus Dennis Montanje, Vice President ITAM Softline. "Als onderdeel van Softline International, een toonaangevende organisatie in digitale transformatie, ondersteunt Softline haar klanten op hun reis waarin IT Asset Management, inclusief Application Portfolio Management, FinOps en Cloud Management allemaal belangrijke elementen zijn. Het winnen van de Flexera EMEA Partner Award is een duidelijk statement naar de markt dat wij een sterke partner zijn om onze klanten vooruit te helpen.", voegt Montanje toe.