Softline Group Northern Europe // Werken bij // Medewerker financiële- en HR-administratie (32 tot 40u)

Medewerker financiële- en HR-administratie (32 tot 40u)

Jouw rol als administratief medewerker

Als administratief medewerker binnen Softline ben jij het aanspreek punt voor alle administratieve en ondersteunende taken voor onze organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het op orde houden van onze administratie. Je bent hierbij nauwkeurig, flexibel en zelfstandig en staat klaar om je collega’s te beste dienstverlening te bieden. Je bent communicatief vaardig, goed in staat om werkzaamheden te initiëren en af te ronden en neemt verantwoordelijkheid voor je werkzaamheden. Je hebt op administratief vlak een leidende rol.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je verzorgt de boekhouding voor onze vestigingen in Nederland, België en het Verenigd Koninkrijk (debiteuren, crediteuren, memoriaal boekingen en tussentijdse controles).
  • Je verzorgt de salarisadministratie voor de medewerkers in Nederland en het Verenigd Koninkrijk (mutaties aanleveren en controles uitvoeren).
  • Je bereidt de diverse maandelijkse rapportages voor.
  • Je bereidt de jaarafsluiting voor en beantwoordt vragen over deze afsluiting (specificaties).
  • Je communiceert met onze accountant, begeleidt deze en beantwoord hun vragen.
  • Je biedt ondersteuning bij de interne audit en levert hiervoor gevraagde rapportages aan.
  • Je regelt de verzekeringen voor onze vestigingen.
  • Je verzorgt de HR-administratie voor onze medewerkers (registeren nieuwe medewerkers, wijziging van personeelsgegevens en bijwerken personeelsdossiers)
  • Je bereidt arbeidsovereenkomsten, addenda en andere personeel gerelateerde overeenkomsten voor.
  • Je ontvangt en registreert verzuimmeldingen.
  • Je verzorgt de verlofadministratie.
  • Je verzorgt de pensioenadministratie (aanmeldingen, wijzigingen en uitschrijvingen).
  • Je behandelt en beantwoordt vragen van onze medewerkers op het gebied van de salaris- en HR-administratie.

Jouw profiel

Professionele vardigheden

  • Je hebt een administratieve/commerciële beroepsopleiding afgerond (MBO+).
  • Je hebt kennis van en ervaring met boekhouden, boekhoudsoftware en salarisadministratie.
  • Je hebt kennis van en ervaring met de Nederlandse pensioen- en belastingwetgeving.
  • Kennis van de Britse belastingwetgeving is een pre.
  • Je bent ervaren in het gebruik van MS Office applicaties.
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en het is voor jou ook geen probleem om Engels te spreken en schrijven.

 

Persoonlijke vaardigheden

  • Je werkt secuur en accuraat en hebt oog voor detail.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent klantvriendelijk en klantgericht. De tevredenheid onze medewerkers en het verlenen van goede dienstverlening heeft prioriteit.
  • Je bent goed in staat zelfstandig te werken.
  • Je bent proactief en anticipeert met gemak op nieuwe kansen, situaties of problemen.

Waarom zou je bij Softline Group willen werken?

  • Allereerst, Softline Group is gecertificeerd als “Great Place to Work”!
  • Work anywhere principe
  • Reiskostenvergoeding
  • Laptop van de zaak
  • Flexibele werktijden
  • Basissalaris tussen EUR 3.200 en 4.500 per bruto maand op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd
  • Goede pensioenregeling
  • Informele werkomgeving, zowel binnen de afdeling als binnen de organisatie
  • Internationaal werkgebied

Geïnteresseerd?

Klinkt dit je goed in de oren? Reageer dan op deze vacature door een mail te sturen en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Een screening maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Patrick Mesman - HR Manager
E-mail: Patrick.Mesman@softline-group.com
Telefoon: +31 30 55 00 300

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.